Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Mania Spania

  1. Warunki ogólne
  2. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.maniaspania.plumożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  3. Sklep www.maniaspania.pljest prowadzony przez firmę:

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE

"FABRYKA WNĘTRZ" KATARZYNA ŚCIESIŃSKA-ROSZKOWSKA

NIP: 9661786203 , REGON: 200341025

  1. Przędzalniana 60

15-688 Białystok

nr konta bankowego: Multibank o/Białystok 47-1140-2017-0000-4102-1140-5307

  1. Adres do korespondencji: 

Fabryka Wnętrz

  1. Przędzalniana 60 15-688 Białystok

adres mailowy: sklep@maniaspania.pl

  1. Zakup w sklepie internetowym www.maniaspania.ploznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  2. Procedura składania i realizacji zamówień
  3. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie". 
    By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
  4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.
  5. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 11:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
  6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Fabryka Wnętrz zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  7. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe

( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

  1. Firma Fabryka Wnętrz zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
  2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.maniaspania.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
  3. Firma Fabryka Wnętrz wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Fakturę VAT wystawiamy dla Firm jak także osób fizycznych  (prosimy o podanie pełnych danych: Nazwa firmy, NIP itd.) .

9.Uwaga!

- Dopuszcza się nieznaczne różnice w kolorystyce tkanin pomiędzy partiami produkcyjnymi. Widoczna na ekranie monitora kolorystyka może nieznacznie odbiegać od oryginalnej kolorystyki tkanin.

-Zdjęcia w zakładce "Wzornik tkanin tapicerskich" , ma charakter poglądowy, nie jest podstawą do składania reklamacji.

 

III. Termin Realizacji Zamówień

  1. Realizacja potwierdzonego zamówienia jest zawsze podana w danych technicznych, znajdujących się w dolej części, karty produktu. A liczona od  zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (i jest uzależniona od stanów magazynowych - posiadania danego modelu).W szczególnym wypadku czyli zdarzeń losowych niezależnych od Nas zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji do 7 dni roboczych a w przypadku złych warunków pogodowych do 12 dni roboczych. Przez czas realizację należy rozumieć moment zaksięgowania pieniędzy na koncie do momentu nadania przesyłki przez firmę Fabrykę Wnętrz a nie jej otrzymania.
  2. W przypadku przesyłek kurierskich otrzymany towar należy sprawdzić w obecności kuriera - jest to jedyna podstawa uznania reklamacji z tytułu uszkodzeń transportowych. W obecności kuriera należy sporządzić protokół uszkodzenia/zniszczenia przesyłki lub jeżeli będzie wyraźnie zniszczona odmówić przyjęcia paczki.

Kurier ze względu na gabaryty i wagę nie ma obowiązku wniesienia paczki do mieszkania (usługa dostawy burta-burta).

3.W przypadku podania dwóch adresów do dostawy ( dostawa do obu), klient ma prawo wybrać jedną lokalizację do dostawy "Gratis" do drugiej ponosi sam koszty dostawy.

  1. Termin realizacji podany przy zamówieniu jest przybliżonym okresem realizacji. Z przyczyn od nas nie zależnych okres realizacji może być wydłużony o 2 tygodnie.
  2. Jeżeli klient dokona zmian w zamówieniu termin realizacji może ulec zmianie.
  3. Towar wysyłany jest tylko i wyłącznie za przedpłatą.
  4. Realizacja wysyłki kurierem od 1 do 5 dni roboczych.
  5. W przypadku nieodebrania zamówienia klient ponosi koszt transportu zwrotnego do nadawcy.
  6. Gwarancja i reklamacje
  7. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.maniaspania.pl objęte są gwarancją na wady fizyczne zakupionego produktu. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest 24 miesięczną gwarancją (bądź dłuższą w zależności od producenta). W przypadku stwierdzenia wady towaru należy poinformować nas mailowo lub telefonicznie. Do maila należy dołączyć opis wady. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem. Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT lub paragon stanowiący jedyną podstawę gwarancji. Na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji Firma Fabryka Wnętrz ma 14 dni.

2.Uszkodzenia mechaniczne towaru należy, zgłosić mailowo lub listownie do 7 dni od otrzymania zamówienia

3.Gwarancja na nasze produkty, obowiązuje wyłącznie na terenie Polski.

  1. Koszty dostawy i formy płatności
  2. Zakupiony u nas towar dostarczamy zawsze kurierami bądź transportem własnym.

2.Formą płatności jest przedpłata na konto bądź przez przelewy 24.

  1. W przypadku gdy klient zamówi zły model lub wymiar materaca Ponosi całkowity koszt przesyłki towaru do Sprzedającego oraz koszt dostarczenia prawidłowego modelu i wymiaru materaca.

4.Przy darmowej dostawie , klientowi przysługuje jedna próba doręczenia zamówionego towaru . Druga oraz każda kolejna próba to koszt 300 zł . Istnieje możliwość odbioru samodzielnego, z magazynu firmy Suus wskazanego przez sprzedawce. 

 

  1. Zwroty towarów - zakupy przed 24.12.2014
  2. Kupujący może w przeciągu 10 dni od daty zakupu odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
  3. Zwracany towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i nie może nosić znamion użytkowania.
  4. Do zwracanego towaru musi być dołączony oryginał faktury sprzedaży lub paragon.
  5. Transport towaru zwracanego odbywa się na koszt Kupującego.
  6. Firma Fabryka Wnętrz zobowiązuje się do rozliczenia z Klientem w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem i Fakturą Vat bądź Paragonem.
  7. Paczki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.
  8. Towary tzw. nietypowe: wymiary wykonywane są na zamówienie ze ścisłą współpracą z klientem dlatego zgodnie z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5, złożenie zamówienia niestandardowego oznacza rezygnację Klienta z prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny. 

VII. Ochrona danych osobowych

Wszystkie dane osobowe przechowywane w naszej bazie będą jedynie wykorzystywane tylko na potrzeby realizacji zamówienia. 

VIII. Przepisy dotyczące ustawy z dnia 24.12.2014

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [adres e-mail], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

Łóżka produkowane są na specjalne zamówienie klienta, w wybranym przez niego rozmiarze i rodzaju oraz wybarwieniu tkaniny obiciowej. Uznawane są przez to za towar niestandardowy, któremu nie przysługuje 14-dniowy termin zwrotu.

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:sklep@maniaspania.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Białystok Przędzalniana 60 sklep Mania Spania.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro/ nr zamówienia e-sklepu [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Allegro (tylko przy zakupie przez allegro.pl): [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy (należy wybrać jedną z wersji):
W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru ponosi kupujący.

Firma Fabryka Wnętrz zobowiązuje się do rozliczenia z Klientem w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem i Fakturą Vat bądź Paragonem.

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl